Як зробити зовнішню рекламу ефективною

Для виготовлення зовнішньої реклами використовуються образотворчі засоби. Щоб не загубитися в них, потрібно знати деякі рекомендації. Реклама повинна бути оригінальною, і ефективною. Ось до цього і повинен прагнути керівник компанії.ефективна зовнішня реклама.Пропоную сайт
http://www.integra.od.ua/

Важливо розташування рекламоносія щодо потоку споживачів. Найбільш ефективним вважається розташування реклами перпендикулярно до руху споживачів, напрямку їх погляду. У місті досить складно таким чином розмістити рекламу в силу завантаженості автотранспортом. Тому частіше щит розташований під невеликим кутом до руху, що робить її майже невидимою (зокрема, це вивіски магазинів); краще, звичайно, дублювати вивіску, прикріпивши її ще раз, поперек будівлі.

Рекламний щит, що знаходиться в полі зору, впливає на три зони: центральне зір, ясне бачення, периферичний зір. Ці зони розміщуються в горизонтальній площині по відношенню до лінії погляду людини безпосередньо перед ним, а по вертикалі — відносно лінії, яка спрямована на 15 градусів нижче рівня горизонту. Краще всього вибирати зону центрального зору, наступна корисна позиція – зона ясного бачення. І не рекомендується встановлювати так рекламний стенд, щоб він потрапив в зону периферичного зору. Якщо ж все-таки доведеться розташувати стенд подібним чином, то він повинен мати дуже великі розміри.
Не завжди спостерігач може повністю оглядати рекламу, перешкоджати цьому можуть дерева, будинки, стовпи для освітлення та інші об’єкти. При виникненні подібної ситуації передбачається наступний вихід: необхідно з’ясувати, яка частина стенду випаде з поля зору: інформація про продукцію, товарний знак, назву, загальний образ. і відкоригувати кут нахилу стенду. У кожній конкретній ситуації потрібно виходити з певних умов і цілей.

Зображення і знаки часто будуються на контрастній основі. Бувають моменти, коли інформація, що знаходиться на плакаті (телефон, адресу), зливається з окремими частинами зображення, і без спеціальних зусиль з боку споживача їх не розгледіти. Це ж може статися і з вивісками магазинів. Про це постійно треба пам’ятати. Тому використовують прямі (чорне на світлому) і зворотні (світле на чорному) контрасти. Прямі – поширеніший, особливо в умовах міського середовища; а зворотні краще працюють на відстані не далі 30 метрів.

Не втомилися? Тоді читайте ще: Особливості оподаткування в рекламній сфері
Що стосується повідомленої інформації в рекламі, то вона розрізняється за рівнем. Проводилися дослідження, з яких стало відомо, що сприйняття людини має обмеження. Тим більше, якщо людина знаходиться в русі.якщо це так, то, відповідно, і інформації сприймає ще менше. Приміром, на рекламний стенд бувають винесені цілі гасла, кілька адрес, телефонів, малюнки, та ще й текст, що пояснює їх.

Люди, що проходять повз, зазвичай поспішають по своїх справах, і їм ніколи зупинятися і осмислювати все написане. Досить вжити назву фірми або продукції (2-3 слова); не більше п’яти слів, які закликають до купівлі або вказують на переваги, вказати номери телефону (адреса). Окремо вихоплені слова можуть надовго і глибоко «засісти» в підсвідомості. І коли в магазині споживач побачить ту рекламовану продукцію або товарний знак на ній, то він без всяких сумнівів придбає її. Підсвідомість допоможе йому в цьому.

Велике значення мають розміри знаків. Записи на щитах будуть сприйматися без напругах, якщо їх величина відповідає так званому оперативного порогу, який залежить від зорового ефекту сприйняття. Шрифт, представлений на одному плакаті, не повинен бути різним (можливе використання трьох). Але якщо задіяно більше, то читання буде утруднено. Також дуже складно читати рукописний шрифт. Якщо немає особливої необхідності в його використанні, то не треба ним користуватися ні в якому разі. Відповідність відносини висоти і ширини знаків – також необхідна умова.