Як вибрати цифрову вивіску


У всьому світі зростає попит на засоби відображення цифрової інформації в громадських місцях. Ринок цих пристроїв зростає стрімкими темпами. Технологія Digital Signage (у перекладі – «цифрові вивіски») дозволяє відображати саму різноманітну цифрову інформацію (текстову, звукову, презентації, відео, інформацію з мережі інтернет) у високій якості необхідну кількість часу в потрібний момент, у потрібному місці. Ця універсальність і гнучкість управління дає цифрових вивісок масу переваг перед традиційними рекламними та інформаційними стендами Пропоную замовити стенди на сайті  www.disima.pro

ПЕРЕВАГИ ЦИФРОВИХ ВИВІСОК
Динамічний контент набагато більше привертає увагу
Цифровий контент набагато легше піддається заміні і адаптується під конкретні завдання
Ефективність використання простору
Можливість виведення контенту на вимогу в режимі «тут і зараз»
Простота настройки і управління
Відсутність постійних витрат на супутні матеріали на паперових носіях
Інвестиції в цифрові вивіски швидко окупаються

СКЛАД ОБЛАДНАННЯ І МОЖЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ
Обладнання для цифрових вивісок включає в себе комплекс з необхідної кількості професійних LCD-дисплеїв, зв’язаних у єдину мережу, оснащених плеєрами, мережею передачі даних і серверним обладнанням для зберігання контенту.
Програмні рішення, які використовуються для управління даною системою, дають користувачеві наступні можливості:
Можливість централізованого управління. Користувач, перебуваючи в Єкатеринбурзі, може керувати мережею цифрових вивісок, розташованих по всій країні.
Можливість налаштування сценаріїв роботи пристроїв. Наприклад, можна налаштувати роботу дисплеїв в торговому центрі таким чином, щоб вони включалися за 5 хвилин до відкриття і вимикалися через 5 хвилин після закриття, заощаджуючи, таким чином, електроенергію.
Можливість необмежено масштабувати систему. Це можливо за рахунок об’єднання пристроїв в локальну мережу, а також можлива передача інформації через інтернет. Мережа необхідна тільки для передачі контенту. Далі пристрої можуть працювати без підключення до інтернету.
Можливість гнучкої роботи з контентом. Користувач як в ручному, так і в автоматичному режимі може створювати розклад відтворення для кожного екрану. Дисплеї можна об’єднувати в групи, і задавати різні розклади відтворення для різних груп – зонувати відтворення інформації
.
ОБЛАСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ
Область застосування цифрових вивісок надзвичайно широка. Перерахуємо лише деякі можливі варіанти:
Рекламно-інформаційні рішення – найбільш затребувані в торгівлі, застосовуються в касових зонах в супермаркетах, торгових центрах, затребувані в медичних і спортивних центрах, ресторанному бізнесі, готелях, виставкових центрах. Крім реклами цифрові вивіски можуть демонструвати будь-яку довідкову інформацію (час, погода, курс валют) або якийсь специфічний контент (розклад фільмів у кінотеатрі, ролики про користь профілактики в стоматологічній клініці, калорійність і склад страви або ролик про технології його приготування в ресторані). Звертаємо вашу увагу на те, що окупність рекламних дисплеїв значно перевищує окупність статичних рекламних стендів.
Корпоративний сектор – другий після рітейлу по затребуваності пристроїв Digital Signage . Інформаційні дисплеї – максимально відповідна система для того, щоб доносити до співробітників внутрішні корпоративні новини та оперативну інформацію, формувати корпоративну культуру.

Рішення для «пошуку шляху» – інформаційні дисплеї в торгових центрах, аеропортах, вокзалах, електронні черги. Такі рішення можуть бути корисні в місцях великого скупчення народу, наприклад, на стадіонах, великих виставкових майданчиках. Монітори у вільний час транслюють рекламну або довідкову інформацію, а після матчу або іншої події використовуються для управління потоком людей і забезпечення безпеки.

Іміджеві рішення – використовуються для надання статусу бренду, формування лояльного ставлення клієнтів до компанії. У таких рішеннях крім LCD-дисплеїв можуть використовуватися відеостіни або великі світлодіодні екрани.
Яке б рішення не вибрав Замовник, важливо розуміти, який саме контент буде використовуватись в системі. Цифрові вивіски – це технологія відображення і управління цифровим контентом. Без наповнення якісною інформацією вона перетворюється в дорогу іграшку, замість того, щоб бути ефективним інструментом. Тому Замовнику важливо на початковому етапі як вибрати компанію-інтегратора, яка забезпечить всю технічну сторону питання, так і виробника якісного медіаконтенту (своїми силами або силами запрошених фахівців, медіа-агенцій) для наповнення системи інформацією, розробленої під конкретні цілі та завдання.