Як вибрати ремонт вагонів

Как выбрать ремонт вагонов
УЗ, контролюючи основну частину потужностей, поступово втрачає статус головного маркетмейкера на ринку деповського ремонту. Лібералізація ринку призвела б до підвищення якості послуг та зниження вартості ремонту вагонів. , – заявив член правління УЗ Іренеуш Василевський. Дійсно, після значного скорочення рухомого складу в країні, деповських потужності стали профіцитними. Крім того, обладнання фізично та морально застаріло, а якість самого ремонту залишає бажати кращого. На тлі цього багато власників вагонів виступають за відкриття цього ринку. Поки ж УЗ, контролюючи основну частину потужностей, поступово втрачає статус головного маркетмейкера на ринку деповського ремонту. Після значного скорочення рухомого складу в країні, кількість депо не змінився, що призвело до дефіциту об’єктів ремонту і відповідно профіциту депо. Основні критерії, які закладені в цю програму – це спеціалізація депо, кооперація (опрацьовується ідея, що депо можуть кооперуватися з заводами УЗ), концентрація (кілька депо будуть об’єднуватися в одне) і соціально – економічний фактор. Депо, які є містоутворюючими, скорочувати не будуть.
Токож хочемо вам порекомендувати ремонт вагонов
На думку директора вагоноремонтної транспортної компанії , – вважає він.
Про лібералізацію ринку говорять і в компанії , – відзначає генеральний директор компанії Володимир Мезенцев. Однак, не все так просто. За законом, УЗ поки що не може розпоряджатися своїм майном. Так, в компанії , – говорять в компанії. Для прикладу, у багатьох депо досі використовують верстати для обточування колісних пар, яким понад 45 років. При цьому, на сучасних підприємствах функціонують автоматизовані лінії з розформування та формування колісних пар.
На ремонт своїх депо УЗ не виділяє достатню кількість коштів. У той же час, приватні структури можуть дозволити собі вкладати в рази більше. Для прикладу, компанія , – зазначає генеральний директор компанії Володимир Мезенцев. Великі власники рухомого складу, не маючи можливості взяти в оренду депо, будують свої ремонтні бази. деповського ремонту в місяць), але у подальших планах – збільшення потужностей. Кажуть, що, якби не особистий контроль, вагони віддавали б у жахливому стані. Про це ж говорять . Та й приватні компанії стануть боротися за свого клієнта, що, безумовно, призведе до підвищення якості послуг та зниження вартості ремонту вагонів.
Підписуйтесь на канал ЦТС в Telegram, читайте нас на Facebook і Twitter, щоб першими дізнаватися про нові матеріали і ключові події дня. Передрук, копіювання, відтворення або інше використання матеріалів, у яких міститься посилання на агентство «Інтерфакс – Україна», суворо заборонено.