Як вибрати лабораторії аналізів

Как выбрать лаборатории анализов
Щоб відкрити пункт прийому аналізів, вистачить пари мільйонів рублів, а в невеликих містах і того менше. Раніше такий пункт можна було окупити за рік.
Токож хочемо вам порекомендувати лаборатории анализов в бишкеке
Фото: Проведення лабораторних аналізів — вигідний бізнес. Але на швидкий успіх розраховувати з кожним роком все складніше, конкуренція зростає.
Ні та, ні інша компанія не допомагають потенційним франчайзі шукати початкові інвестиції. , яка за плату надає франчайзі послуги з юридичного і бухгалтерського супроводу бізнесу і в разі необхідності сприяє у залученні кредиту.
Принципова різниця між двома франшизами — у вартості. Поріг входу на ринок через Олександра Максимова.
Обидві компанії надають партнеру докладні інструкції по відкриттю бізнесу. Точну суму початкових інвестицій можна визначити після підбору і затвердження приміщення — тільки тоді стане ясно, скільки доведеться вкласти в найдорожче — ремонт та оренду.
З – за різниці в розмірі паушального внеску та рекомендацій щодо приміщень стартові інвестиції у відкриття лабораторії під брендом стверджують, що відкрити офіс в місті з населенням до 200 тис.
Обидві компанії суворо регламентують практично діяльність своїх франчайзі, включаючи зовнішній вигляд співробітників, оформлення медичного офісу, вартість послуг.
Біоматеріал доставляється автомобілем чи літаком, за транспорт платить франчайзер. І забезпечують партнерів витратними матеріалами для взяття (пробірки, шприци), так і для перевезення біоматеріалу (транспортні контейнери і хладоэлементы). Результати аналізів приходять в електронному та/ або паперовому вигляді.
Франчайзі обох компаній кажуть, що змінити ціни майже неможливо. Для тих, хто не виконує умови договору, передбачені штрафні санкції: наприклад, в .
В обох компаніях виручка франчайзі складається з трьох елементів: це взяття біоматеріалу, агентська винагорода та додаткові послуги (наприклад, УЗД, ЕКГ, прийом лікарів і ін. Додаткові послуги, наприклад ЕКГ або УЗД, становлять близько 5– 10% від виручки.
Кількість пацієнтів, які щодня проходять через відділення, критично важливо для бізнесу.
Обидві компанії допомагають франчайзі знайти своїх клієнтів: головні офіси ведуть роботу з лікарями, щоб ті рекомендували пацієнтам звертатися в ту чи іншу лабораторію. і чистий прибуток у 173 тис. Більше успішний офіс Казакова в Хімках окупив вкладення за шість місяців.
Повідомлення та матеріали інформаційного агентства .