Як продвинути сайт

Всі знають: недостатньо просто створити сайт і викласти його в Інтернет. З ним необхідно грунтовно і професійно працювати, щоб він став цікавий користувачеві і пошуковим машинам. Наслідок інтересу – зростання продажів товарів і послуг, так що в ньому зацікавлені всі власники ресурсів, навіть самих початківців. Якщо Ви шукаете якісний сайт , то рекомендуємо сайт IT LAMA

Комплексний підхід до просування виправданий
Навіть якщо ваш ресурс абсолютно унікальний і відноситься до самої неосвоєною в своєму роді сфері, необхідно розповісти про його існування. Це означає, що без розкрутки нікому не обійтися. Способів просування сайту багато і вони серйозно різняться між собою, але застосовувати їх краще в комплексі. Це дозволяє об’єднати плюси і компенсувати мінуси. Ефективність маркетингової компанії завжди посилюється за рахунок одночасного використання різних методів і напрямків руху вперед.

Якщо не поєднувати способи просування сайту, результат буде не дуже втішним. До списку легальних шляхів просування відноситься:

оптимізація сторінок,
планомірна робота з контентом,
статейное просування і багато іншого.
Один з них – контекстна реклама. Маркетингова компанія, що проводиться за її допомогою, практично миттєво дає приплив відвідувачів на сайт. Це явище тимчасове. Як тільки завершується фінансування, оголошення знімається з публікації. Коштів йде на це досить багато, але якийсь невеликий відсоток клієнтів продовжать відвідувати сайт, якщо він їм сподобався. Вихід не надто великий.
Слід розуміти, що цей спосіб просування не підвищить позиції сайту, а лише тимчасово приверне відвідувачів, інше тільки тих, які натрапили на рекламу. Інші сайт просто не побачать.

Пошукове просування – проникнення в глибини Інтернету
Інший спосіб – це розкрутка сайту за допомогою пошукового просування. У перші дні початку роботи з сайтом потік відвідувачів мінімальний. Результат проявиться лише через 3-4 тижні після початку активних дій, коли цільові сторінки будуть проіндексовані пошуковими роботами. На сайт стануть заглядати користувачі, які наштовхуються на нього після введення низькочастотних слів, що стосуються конкретного товару або послуги. Як правило, частота таких запитів не перевищує тисячу на місяць.

З 4-5 місяця з’являться вже більш масові відвідувачі. Вони приходять по середньо -, а часом і за високочастотними запитами. Цільова аудиторія сайту починає активно додаватися, приносячи власнику дивіденди. Важливою перевагою такого способу просування сайту є його стабільність і разовость вкладень. Власнику не доведеться регулярно переводити круглу суму, що витікає в невидимий “кишеню”.

Хорошим порівнянням двох способів просування буде протистояння боліда і малолітражки. Одному потрібні кращі траси, швидкість і постійні вкладення, а інша тягне і тягне потихеньку і не залежить ні від яких параметрів, крім бензину, та й той не самий високооктановий. Для того, щоб другий спосіб запрацював, доведеться докласти певних зусиль, але всі вони будуть разовими. Це стосується, перш за все, внутрішньої оптимізації.