Їх досвід і поради будуть корисні кожному, хто замислюється про відкриття своєї справи. Для багатьох підприємців, які займаються створенням власного виробництва, болюче питання — як вивести продукт на ринок. Перед очима приклад великих корпорацій, які витрачають мільйони рублів на ТБ – ролики, банери і інші помітні для споживача рекламні носії. Тому виробництво відлякує новачків, адже не у всіх є фінансові ресурси для такої глобальної конкуренції. Також Ви можете знайти все необхідне на ресурсі Рекламное Агентство Киев.
Продукт задумувався як альтернатива енергетичних напоїв і спочатку був розроблений на замовлення Міністерства оборони США для збройних сил, успішно пройшов випробування. Для того, щоб знайти ідею для нового продукту, підприємець повинен спостерігати. Пошук ідей і ніші — найскладніший процес, тому що він не подається обчисленню, тут працює інтуїція та спостережливість підприємця. У багатьох шлях виробництва продукції починався з задоволення власних потреб.
Тут важливо стежити за тим, що відбувається за кордоном: адже те, що є за кордоном, рано чи пізно в будь – якому вигляді з’явиться і тут, тому здорова допитливість на руку підприємцю. Тому не стали проводити спеціальних досліджень перед виведенням ENERGON на ринок. Якщо у підприємця є готова ідея, цільова аудиторія, він перевірив затребуваність, провів аналіз потенційного попиту, то далі потрібно визначатися зі схемою виробництва.
Додому Як правильно зробити просування свого продукту.
Як правильно зробити просування свого продукту.
8.7.2019