Компанія РЖД спільно з ФГП «Відомча охорона залізничного транспорту Росії», Воронезьким вагоноремонтним заводом, «Вагонреммашем», «Рузхиммаш» розробили зразок нового рухомого складу, який буде забезпечувати боротьбу з пожежами як на відкритому просторі, так і в умовах тунелів.

Вперше у вітчизняній практиці для ліквідації вогнищ займання в тунелях до складу поїзда введена контейнерна платформа з модульним устаткуванням. На штатних фітингових опорах контейнерної з вантажної платформи довжиною 18 м встановлені автономний пожежний модуль контейнерного типу (АПМКТ) і контейнер-платформа з радіокерованого установкою Luf-60 для гасіння пожеж у залізничних тунелях. Поїзд може експлуатуватися при температурах від -60 С до + 50 С.

РЖД представили первый пожарный поезд

Новий потяг буде прикріплений до станції Адлер Північно-Кавказької залізниці, що дозволить підвищити рівень пожежної безпеки на об’єктах інфраструктури залізничного транспорту, так і на об’єктах проведення Зимових Олімпійських ігор 2014 року.

РЖД представили первый пожарный поезд

LUF-60 можна управляти на відстані 300 м від поїзда. Продуктивність установки – 100 л в секунду.

РЖД представили первый пожарный поезд
РЖД представили первый пожарный поезд
РЖД представили первый пожарный поезд