Компанія Northrop Grumman має намір збільшити час перебування безпілотного апарату X-47B в повітрі. Фахівці компанії зараз відпрацьовують технологію, яка дозволить літаку заправлятися в польоті.

Перші успішні випробування технології AAR (autonomous aerial refueling) вже були проведені 21 січня в штаті Флорида. Інженери перевіряли здатність обладнання та програмного забезпечення до автономної дозаправку, яка буде реалізована на X-47B в 2014 році. X-47B зможе заправлятися як методом шланг-конус (probe-and-drogue refueling), так і методом штанги (flying boom), говорять в Northrop Grumman.

В ході випробувань роль X-47B грав літак Variable Stability Learjet від Calspan Corporation, а заправником виступав танкер K707 від Omega Air Refueling, за розмірами нагадує заправник KC-135. В ході випробувань симулювалися обидва види дозаправки. В цей раз передача палива між літаками не здійснювалася.

Learjet був оснащений навігаційною системою і системою управління польотом, які буде використовувати X-47B в процесі дозаправки.

Під час тестів пілот Learjet спочатку зближав літак з заправником на відстань однієї морської милі, після чого передавав управління системою автономного керування польотом.