Нова планета під назвою HD85512b, розташована в 36 світлових років від Землі, може бути населена. До такого висновку прийшли астрономи, дослідивши об’єкт за допомогою інструменту HARPS Європейської Південної обсерваторії в Чилі.

HD85512b звертається навколо помаранчевого карлика, що знаходиться в сузір’ї Вітрил. Отримані вченими дані свідчать про те, що маса планети всього в 3,6 рази перевищує масу Землі, при цьому об’єкт віддалений від зірки на відстані, достатній для того, щоб на ньому могла бути рідка вода.

Якщо порівнювати виявлену систему з нашою Сонячною системою, то HD85512b могла б зайняти місце трохи далі Венери. Відкрита вченими планета отримує більше енергії від своєї зірки, ніж Земля від Сонця, однак вона оповита хмарами, які захищають її від перегріву.

HD85512b стала другою за рахунком екзопланетою, розташованої в так званій потенційно населеної зоні. Інший кандидат Gliese 581d був відкритий за допомогою інструменту HARPS.

Орбіта HD85512b являє собою майже правильне кільце, тому клімат на цій планеті відрізняється постійністю. Вік системи астрономи оцінили в 5,6 млрд. років. Цього достатньо, щоб на ній могла зародитися життя. Для порівняння вік нашої Сонячної системи – 4,6 млрд. років, повідомляє National Geographic.