Одна з основних проблем, з якою стикаються виробники комп’ютерних ігор, полягає в створенні реалістичних персонажів. Комп’ютерних героїв відразу можна відрізнити від зображень реальних людей по шкірі. Вирішити цю проблему вирішив іспанський фахівець в області комп’ютерної графіки Хорхе Хіменес. Він розробив алгоритм, який дозволяє звичайному користувачу комп’ютера з графічною картою проводити в режимі реального часу рендеринг людського обличчя. Технологію він назвав Separable Subsurface Scattering (SSS).

Хоча програма буде працювати на стандартному обладнанні, для отримання максимально реалістичного зображення краще використовувати комп’ютер потужніший.

Хорхе Хіменес виробляв рендеринг на машині, оснащеної відеокартою GeForce GTX 580. Вона дозволяє «крутити» демо з прийнятною якістю з середньою частотою 112,5 кадру в секунду, повідомляє Gizmag.

реалистичная кожа
реалистичная кожа
реалистичная кожа
реалистичная кожа