Блогер сьогодні.


блогер сьогодні

За приблизними підрахунками, щоб отримувати дохід у розмірі 75 тис. доларів на рік, необхідно, щоб блог відвідували 100 тисяч унікальних користувачів в місяць. За одну якісну запис в щоденнику блогер може отримати від 75 до 200 доларів. Ще одна категорія професіонали, які працюють у корпораціях як високооплачуваних блогінг-консультантів або пишуть тексти для сайтів з великим трафіком. Зазвичай вони заробляють від 45 до 90 тис. доларів в рік. 1% особливо активних блогерів заробляють до 200 тис. доларів на рік. Але робота над постами займає у них 50-60 годин на тиждень, з’ясували автори видання. Проте стати професійним користувачем соцмережі не так просто, як може здатися. Більшість блогерів за наймом, згідно з договором, повинні заплатити 80 доларів тільки за те, щоб приступити до роботи, а після цього вони не отримують прибутку від своєї нової професії протягом 35 місяців. Послухати радіо ефір інтернет можна за посиланням.
Блогери цілком справляються з новими вимогами часу: більшість з них добре освічені троє з чотирьох власників інтернет-щоденників випускниками вузів. Серед них переважають білі чоловіки з доходом вище середнього. Справедливості заради потрібно відзначити, що блоги широко поширені і серед американських підлітків кожен третій з них веде онлайн-щоденник, але лише 2% з них можуть заробляти цим заняттям на життя, показало дослідження.
Серед сформованих блогерів вже виділяються певні категорії. Так, останнім часом з’являється все більше так званих прес-блогерів свого роду прес-секретарів. Їх наймають рекламодавці і агентства і платять за те, щоб ті писали про продукт або послугу від першої особи. Наше радио онлайн прямой эфир почути все про блогерів.
До речі, професія журналіста опинилася в прямій залежності від нового явища. Число співробітників редакцій зараз стрімко зменшується: у самому Wall Street Journal штат скоротився на 79%. Та ж тенденція спостерігається у всьому світі. Але вплив на такий стан речей надали не тільки соціальні мережі, але і розвиток так званого аналітичного телебачення (телебачення думки). Все менше інформаційних потоків присвячені збору фактів, все більше уваги приділяється поширенню особистих поглядів. 24-годинні новинні канали були замінені 24-годинними каналами думок», зазначає видання.
Експерти, які проводили дослідження нової сфери медіаринку, вважають показовим той факт, що на сьогодні у США число блогерів і професійних юристів зрівнялася. За даними американського Бюро трудової статистики, в Штатах працюють 555,7 тисяч адвокатів і 452 тисячі «професійних» блогерів. Дохід, нехай навіть не основний, від своїх блогів отримує 1% від усього дорослого населення США такі дані дослідження, проведеного Wall Street Journal. У цифрах це виглядає так: населення Штатів налічує близько 282,5 мільйонів чоловік, 20 мільйонів з них мають блоги, 1,7 мільйонів від своїх електронних щоденників отримують якийсь дохід, для 452 тисяч чоловік це джерело доходу єдиний.