Група японських дослідників з університету Цукуба вирішили використовувати в якості ігрового маніпулятора невеликий батут. Користувач, певним чином стрибаючи на батуті, може керувати пересуваннями персонажа комп’ютерної гри, наприклад, може змусити його бігати, йти назад, рухатися вліво або вправо.

«Ми розробили систему для того, щоб фізичні вправи не здавалися такими вже страшними для людей, які зазвичай цими вправами не займаються», – каже Кенже Мукай з університету Цукуба. – «Вправи на батуті менш травматичні для ніг порівняно з вправами на підлозі і є досить ефективними. Ми порахували, що поєднання занять на батуті з віртуальними іграми — хороший спосіб зробити фізичні вправи більш забавними».

Для того щоб система могла інтерпретувати стрибки у команди, під батутом помістили чотири інфрачервоних сенсорів, які повинні стежити за змінами поверхні батута і зміщенням центру ваги користувача, повідомляє Diginfo.