Автокомпресор для шин.


автокомпресор для шин
автокомпресор для шин

Сучасний ринок компресорів для підкачки шин представлений двома видами пристроїв:
Мембранний (вібраційний) компресор. Головний функціональний вузол такого пристрою гумова мембрана, розташована між кришкою і робочим циліндром. Стиснення повітря здійснюється за допомогою руху мембранного полотна. Також можна підібрати необхідну модель на сайті http://autoprotect.com.ua/catalog/compressors.
Особливість такого пристрою наявність тільки двох тертьових елементів підшипників, що свідчить про більшої надійності пристрою. У разі виходу з ладу компресора його завжди можна полагодити (приміром, вийшла з ладу мембрана змінюється на нове виріб).
Але в таких пристроїв недоліки:
в холоду мембрана стає занадто жорсткою, що ускладнює процес експлуатації;
максимальний тиск компресора обмежена 3-4 атмосферами (на більше діафрагма просто не здатна). Хоча, якщо у вас легковий автомобіль, то це не проблемою, адже для нього оптимальний тиск шин від 2 до 3 атмосфер.
Поршневий компресор для підкачки шин.
Принцип дії пристрою заснований на русі поршня, який функціонує за рахунок дії кривошипно-шатунного механізму. В ролі керуючого елемента виступає електродвигун з редуктором. Головна особливість поршневих пристроїв краща продуктивність (якщо порівнювати з мембранними пристроями) і здатність наганяти більше атмосфер. Але тут багато що залежить від моделі та її конструкції.
Щоб забезпечував компресор великий тиск, він повинен мати відповідний обсяг і масу.
Ідеальний варіант пристрої, в яких монтаж шатуна виконується безпосередньо на валу двигуна. Застосування проміжних перехідних елементів неприпустимим.
До недоліків поршневих компресорів можна віднести:
підвищений нагрів у разі тривалого навантаження. Щоб виключити швидкий вихід з ладу насоса необхідно давати час на відпочинок (кожні 15-20 хвилин);
високий ризик потрапляння в механізм пилу і бруду, що може привести до поломки;
низька якість циліндра.